سجادسجاد، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره

سجاد جونم

عید 93

1393/1/1 13:56
نویسنده : مامان مریم
813 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم.ببخشید از اینکه دیر به دیر بهتون سر می زنم و مطالبم روی سایت میاد ، آخه مامانم خیلی تنبله.من همش کارای خوب خوب و بامزه انجام میدم ولی اون ....

عیبی نداره . مهم اینه که حالا دوباره اومدم.

راستی عیدتو مبارک.صد سال به این سالها.امیدوارم خیلی عیدی جمع کرده باشین. من زیاد جمع نکردم ، آخه از هفته دوم رفتم واسه عید دیدنی و مسافرت. هفته اول رو تهران موندیم و رفتیم تهران گردی.

بچه ها جونم جاتو خالی اولین روز رفتیم تیراژه (سرزمین عجایب).دلی از عزا درآوردم.کیف کردم.از همون اول با پدر و مادرم اتمام حجت کردم و گفتم که باید کلی بازی کنم و هرچی خواستم باید واسم بخرین.اوناهم دستشون درد نکنه سنگ تموم گذاشتن.روز دوم هم رفتیم پارک ارم و باغ وحش و بعدش هم رفتیم قایق سواری.من به مامانم گفتم حقو نداری ازم عکس بگیری ، آخه اخلاق بدی که مامانم داره اینه که دوربین دستشه و مرتب میگه بخند ، نگام کن .....از دست مامانم حوصله ام سر رفت .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اعظم مامان آوین
7 دی 93 15:10
ای جووووووووونم . سجاد گلی ماشالا بزرگ شدی خاله . به ما که سر نمیزنی ولی اگه یه روزی دیدمت بهت میگم که ما هم از دست مامانت چه ها که نکشیدیم . .. عززیززم میبوسمت .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به سجاد جونم می باشد